17 Ocak 2012 Salı

Bir filmin peşinden Cortona'ya



Kısaca Undar The Tuscan Sun filminin konusu ; San Franciscolu bir yazar olan Frances Mayes'in, (Diane Lane) mükemmel gibi görünen hayatı ani bir olayla sarsılır. Verdiği bir partide kitabını eleştirdiği için ondan hoşlanmayan bir başka yazar kocasının onu aldattığını söyler. Yaşadığı süreç Frances'i derinden etkiler ve artık yazı yazamaz hale gelir. 


Ta ki Toscana'ya yapacağı seyahate kadar. 


Bu filmi izlemenizi tavsiye ederim, ben defalarca izledim ve yine de izlerim. 


Hatta Frances Mayes'in Toscana'ya yaptığı seyahat sırasında gezdiği kasaba olan Cortona ve kasabada aldığı ev Casa Bramasole beni o kadar etkiledi ki, düştüm 2008 yılının Temmuz ayında yollara, aldım yanıma sevgili eşimi, oğlumu ve kardeşimi doğru Cortona'ya. 


Büyülü bir kasaba Cortona. Sonra filmdeki müthiş meydanı buldum, çeşmeyi sordum dekordu yapımcılar götürdüler dediler. Olsun dedim bir kusur çeşme olsun. Ve yokuşları bıkmadan, yorulmadan tırmana tırmana Casa Bramasole'yi buldum. Filmde hayranlıkla izlediğim evi gözlerimin önünde görünce sanki filmin içerisindeymişim gibi mutlu oldum. İşte bu yüzden izlemeyi seviyorum, Toscana'yı, Cortona'yı, Frances'i ve Casa Bramasole'yi. 


İşte filmin tanıtımı...


En kısa sürede izleyin derim, özellikle yorgun anneler için ideal.    


Sevgiyle kalın...

1 yorum:

Deli Anne dedi ki...

Aaa, içim titredi.. Toscana delisiyim ama görmeden.. tıpkı senin gibi filmlerden tutuldum bu sevdaya.. İtalyan filmleri sevdamdır benim..

Bu filmi umarım unutmam da izlerim .. çok merak ettim çok.. sevgiler:)

Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı