5 Ocak 2012 Perşembe

KAYSÜT

İlk markamız KAYSÜT.
Marka ilk kez benim dikkatimi keçi sütü ile çekti. Çok uzun zaman önce değil birkaç sene önceye kadar keçi sütü bulmak imkansızdı, besleyici değerinin yüksekliği nedeni ile oğluma keçi sütü içirmek istiyordum, bununla beraber bu sütü bulabilmek için bazı market ve şarküterilere isim yazdırmak ve listedeki sıranızın gelmesini beklemek gerekiyordu. Sonra marketten telefon ediyorlardı ve gidip keçi sütünüzü alıyordunuz. Sonra bir gün markette ki raflara bakarken KAYSÜT ile karşılaştım. Bir tane denemek için aldım, eve gelip internet sitelerinden firmayı inceledim, ertesi gün de birkaç konusunda uzman arkadaşıma danıştım. Sonra ilk kez oğluma verdim. Sütün tadını çok beğendi, şimdi artık diğer sütleri bardağına koyduğumda anne bu KAYSÜT değil diyor. Kısacası hijyenik koşullarda en üretilen ve aynı koruma koşullarında evlerimize gelen KAYSÜT şimdi bizim evin vazgeçilmezi oldu. En çok ta kendi sitelerinde yazıkları mesaj ile bir kez daha beğeni ve takdirimi kazandılar. Tadı çok güzel, artık bulmak kolay, başka ürünleri de var. KAYSÜTÜ öneriyorum.

İşte markanın mesajı ;
Anne sütünün mucizevi faydalarından dolayı ek besinlere geçilinceye kadar ANNE SÜTÜ, sonra bebeğinize güvenle verebileceğiniz KAYSÜT,

Yani; “Önce Anne Sütü Sonra Kaysüt”

http://www.kay.com.tr/

0 yorum:

Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı