9 Nisan 2012 Pazartesi

Bütünsel Anne ve Bebek Bakımı için…




Geçtiğimiz yıl Ondasole mother & baby markasını kurarken bebekler için doğal bakım ürünlerini, aromaterapinin faydalarını uzun süre araştırdım. O dönemde sevgili arkadaşım Ayşe Tolga ile henüz tanışmamıştık, bununla beraber ben birkaç California ve Avustralya kökenli marka ile birlikte Aisha’yı çoktan keşfetmiştim.


Doğal ürünler bebek cildi ile dost ve gerçekten terapi özelliği taşıyor. Bebeklerimizin bakımında ve sağlıklı büyümesinde mutlaka buluşmamız gereken uygulamalar. Sadece bebek bakımında değil hamilelik süreci ve sonrasında annenin de doğal formüller ile buluşması bedensel ve ruhsal sağlığını desteklemek anlamında çok önemli.

Hepimiz ilk anne olduğumuz günlerde pişik karşısında çaresiz kalmış, ağrıyan ve kaşına dişlere ne sürelim sorusunu sormuş, hamilelik sırasında oluşan çatlaklar karşısında kullanabileceğimiz doğal ürünler aramışızdır mutlaka, ben şahsen kendimde ve oğlumda doğal bakım ürünlerini kullandım, oğlum 10 yaşında ve ben halen sertifikalı %100 organik bakım ürünleri kullanmaya devam ediyorum.
Öğreneceğim daha çok bilgi var bu nedenle sevgili Ayşe’nin workshoplarına katılıyor, merak ettiklerimi soruyor öğreniyorum. En az 4 kişi olursak birlikte katılırız, 12 kişiye kadar katılım ile bir sınıf açılabiliyor. Detaylara aşağıda yer alan metin ve iletişim adresi ile ulaşabilirsiniz.
Haydi anneler birlikte Doğal Terapiler Akademisi’ne…

AYŞE TOLGA İLE BÜTÜNSEL ANNE VE BEBEK BAKIMI

Dünyaya saf halleriyle gelen bebeklerimizi bu şekilde korumak anne- baba olarak görevlerimizdendir.
Aromaterapiyi ve bütünsel ( Holistik) sağlık anlayışını biraz inceleyecek, temel yağları ve faydalarını öğreneceğiz. Bebek bakımında ve sağlığında izlenecek doğal yol haritalarının izini beraber sürecek, hamilelikte, doğum ve lohusalıkta karşılaştığımız sorunlara karşı yapılabilecek doğal kozmetik formüller ve uygulamalardan bahsedeceğiz. 


Bebeğimiz geldikten sonra ise klasik bebek sorunlarına karşı yapabileceğimiz doğal ilaçlara, Doğal bebek bakımı ile ilgili tüm başlıkları konuşacağız ve pişik yağı, diş ağrısı, nezle, kolik, konak aralarında yer alan bebek ve çocuk rahatsızlıklarına karşı hazırlayacağımız % 100 doğal, basit formülleri öğreneceğiz.

YER : DOĞAL TERAPİLER AKADEMİSİ- Mareşal Sk No 31/5 Reşitpaşa/ Sarıyer

Katılım İçin : ayse@aisha.com.tr

0 yorum:

Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı