19 Nisan 2012 Perşembe

P&G'den tüm annelere hediye

Anne olduğumdan bu yana oğlumun kürsüde okuduğu her şiirde, gösterilerde söylediği her şarkıda, yaptığı her dansta, tüm törenlerinde mutluluk göz yaşları ile izledim.

Bir anne için çocuğunu izlemek, o gurur dolu anları yaşamak, okunan bir dörtlüğün sevgi dolu dokunuşu, müziğin büyülü ritmi her şeye bedeldir. Bir anne perde açılırken bebeğinin doğumunu hatırlar, sahnedeki her anda, sahadaki her yarışta, her konserde, her dans gösterisinde, her sayıda, her atışta o eşsiz süreci anneliğin tarifsiz mutluluğunu yaşar.

Ben 10 yıldır bu duygusal anları yaşıyor, bu coşkuyu tadıyor, oğlumu izledikçe bir kez daha iyi ki anne oldum diyorum. Daha uzun yıllar da yaşamak istiyorum. Tüm annelere bu güzel anları yaşamalarını diliyorum.

Duygulara elçi olan P&G ye 2012 Londra Olimpiyatları için hazırladığı bu başarılı çalışması için teşekkürler.

0 yorum:

Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı